SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín
Dnes je úterý 24. října 2017
Office 365
.

Vloženo : 17.08.2017

.

Vloženo : 05.09.2017

.

Vloženo : 12.09.2017

Provoz našeho autoservisu

Vloženo : 13.10.2016

Erasmus+

Naše škola je držitelem certifikátu
ERASMUS+ VET MOBILITY CHARTER

Vloženo : 13.12.2016

Strojírenství má budoucnost

Vloženo : 19.02.2016

Firmy zapojené do Aliance pro strojírenství ve školství

 

Bližší informace ZDE:

Vloženo : 19.02.2016

Naše vzdělávací nabídka

Vloženo : 19.02.2016

Výuka strojírenských oborů u nás - VIDEO

Vloženo : 19.11.2015

Svářečské kurzy u nás i pro veřejnost !!

Svářečské kurzy pro žáky školy i veřejnost. Další informace ZDE
INFORMACE,

 

Vloženo : 28.10.2014

Pronájem tělocvičny

 

V případě zájmu kontaktujte:

p.Radka Holá, 575755018;
hola.radka@sosvsetin.cz 

   

Vloženo : 19.10.2016

Služby pro motoristy

Vloženo : 09.12.2015

Projekt Úřadu práce

Vloženo : 23.02.2017

Restaurace Bečva

Je odloučeným pracovištěm školy, kde probíhá odborný výcvik učebních oborů Cukrář, Kuchař-číšník a studijního oboru Gastronomie.

Pracoviště Bobrky

Jsou odloučeným pracovištěm školy, kde probíhá odborný výcvik technických oborů – stavebních, strojírenských i automobilních.

Aktuality

« Zpět na seznam aktualit

Vloženo : 16.11.2010

Hodnocení činnosti školního poradenského pracoviště za školní rok 2009/2010

Školní poradenské pracoviště ve školním roce 2009/2010 navázalo na dosavadní úspěšnou práci v novém projektu pod názvem „Rozvoj školních poradenských pracovišť Vzdělávání-Informace-Poradenství II.“ který je opět v kompetenci IPPP ČR. Realizované činnosti byly zabezpečovány individuálně a skupinově. Skupinová setkávání probíhala dle harmonogramu ročních skupinových činností pro školní rok 2009/2010, a to u prvních a vycházejících ročníků, aktuálně pak i v jiných třídních kolektivech dle potřeby, zejména na základě podnětů třídních učitelů.

Školní poradenské pracoviště ve školním roce 2009/2010 navázalo na dosavadní úspěšnou práci v novém projektu pod názvem „Rozvoj školních poradenských pracovišť Vzdělávání-Informace-Poradenství II.“ který je opět v kompetenci IPPP ČR.

Realizované činnosti byly zabezpečovány individuálně a skupinově. Skupinová setkávání probíhala dle harmonogramu ročních skupinových činností pro školní rok 2009/2010, a to u prvních a vycházejících ročníků, aktuálně pak i v jiných třídních kolektivech dle potřeby, zejména na základě podnětů třídních učitelů.

Během školního roku se uskutečnilo 183 skupinových setkání pro žáky, při celkovém počtu 4602 zúčastněných žáků. Individuálních schůzek s žáky, rodiči, pedagogy a ostatními sociálními partnery bylo 408 (z toho 36 s žáky).

V průběhu školního roku 2009/2010 byla realizována u 1. a vycházejících ročníků „Diagnostika vztahů v třídním kolektivu“ s cílem změřit sociální klima tříd s těmito výsledky: Žáci prvních ročníků dosáhli v dotazníku velmi dobrých výsledků. Dotazník nepotvrdil výrazný rozdíl v hodnocení tříd jednooborových a dvouoborových. Ze zjištěných výsledků vyplynulo, že všechny zkoumané skupiny žáků mají dostatečnou míru přátelství, spolupráce a tolerance ve třídě. Tyto dovednosti jsou předpokladem pro vytváření pozitivního sociálního klima, které nejvýrazněji ovlivňuje osobnost žáků, jejich dovednost sociální adaptace a sociálního učení. Tuto dovednost žáci prokázali. Ve třídách vycházejících ročníků lze výsledky celkově hodnotit také jako velmi dobré. Žáci prokázali své schopnosti nejen vytvořit, ale i udržet si pozitivní sociální klima ve své více či méně početné skupině, což je dobrý předpoklad pro jejich úspěšnou adaptaci v pracovním kolektivu.

Výsledné hodnocení služeb ŠPP žáky, které proběhlo anonymně koncem školního roku, je následující: Žáci oborů A3A, A3B, AT3M a OZS3 hodnotili absolvovaný program „Dopravní psychologie“ z 95% jako dobrý, ve kterém se něco pro svou budoucí profesi dozvěděli. Žáci vycházejících ročníků hodnotili skupinový program přípravy pro vstup na trh práce z 89% jako velmi dobrý či dobrý.  Žáci prvních ročníků považovali roční skupinový komunitní program z 93% za velmi dobrý či dobrý. Při celkovém hodnocení práce školního psychologa ve třídách se prokázalo, že 64% studentů si myslí, že by měl školní psycholog sídlit ve škole, 34% je to jedno či neví nebo o tom nepřemýšleli a pouze 2% žáků je přesvědčeno, že by ve škole školní psycholog být neměl.

Z uvedeného hodnocení vyplývá, že programy a služby mohou být v obdobné formě nabízeny žákům
i příští školní rok.